DENİYORUM, EĞLENİYORUM, KORUYORUM ÇEVRE ATOLYESİ

Çevremiz son zamanlarda hızla kirlenmektedir. Kirlenmenin başlıca sebebi insanların bilinçsizliğidir. Çevreyi koruma bilinci daha cocukluk dönemlerinde başlar. Çevrenin önemini fareden ve öğrenen insan çevreye karşı daha çok duyarlı olur. DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ..

ne-nasil.net

Evde kendim doğa ile ilgili pek çok etkinlik yapıyorum. Bu etkinlikleri diğer arkadaşlarımın da yapabilmesi için bir atolye kurulması gerektiğini düşündüm. Bunun için bir anket yaptım. Yaptığım ankette arkadaşlarımın çevre ile ilgili pek çok istekleri vardı. Böyle bir çevre atolyesinin kurulmasının çok faydalı olacağını söylediler. Projemde okullarda ya da belediyelerin açtığı yerlerde bir çevre atolyesi kurup çocukların çevre ile ilgili deneyler yapabilecekleri, küçük hayvanlara bakabilecekleri, geri dönüşümü öğrenebilecekleri vb. köşeler kurarak doğa sevgisi ve çevre bilincini aşılamayı amaçladım.

Write a comment

Comments: 0