Teknoloji ve Tasarım Dersi 7 ve 8. Sınıflar Taslak Öğretim Programı

Taslak öğretim programları başta öğretmenler olmak üzere, akademisyen, uzman, öğrenci, veli ve diğer paydaşların görüş ve önerilerini almak amacıyla yayınlanmıştır. Programa ulaşmak için BUYRUN DEVAM EDELİM.

ne-nasil.net
Download
Teknoloji ve Tasarım Dersi 7 ve 8. Sınıflar Taslak Öğretim Programı
Teknoloji ve Tasarım Dersi 7 ve 8. Sınıflar Taslak Öğretim Programı
Teknoloji ve Tasarım Dersi 7 ve 8. Sınıf
Adobe Acrobat Document 763.6 KB


Taslak Öğretim Programları İle İlgili Görüş ve Öneri Yazmak İçin Tıklayınız...

(Not: Görüş ve önerilerinizle ilgili ek dosyalarınızı programdegerlendirme@meb.gov.tr e-posta adresine göderebilirsiniz. Lütfen iletilerinizde "Konu" kısmına ilgili taslak öğretim programının ismini yazınız.)

Write a comment

Comments: 0