Yine Başardık !

bu benim eserim
bu benim eserim

Bu Benim Eserim Marmara Bölge Sergisinde "Ayağını Çalıştır Engelleri Kaldır" isimli projemiz Finalist Proje olarak Ankara'ya Bölgemizi Türkiye genelinde temsil etmek üzere seçilmiştir.

ne-nasil.net

İlköğretim Öğrencilerine Yönelik Matematik ve Fen Bilimleri Proje Çalışması "Bu Benim Eserim" İstanbul Bölge Sergisi 13-15 Nisan 2010 tarihinde, ATAŞEHİR Zübeyde Hanım Öğretmen Evinde gerçekleşti. Sergiye katılan projelerden 20 adet proje seçilerek Ankara'ya final elemelerine Marmara Bölgesini temsil etmek üzere gönderildi. Bölgemizi Ankara'da temsil edecek öğretmen ve öğrenci arkadaşlarımıza başarılar diliyoruz.

Ödül Töreni

Sergi Resimleri

Write a comment

Comments: 11
  • #1

    Ahmet Yılmaz (Friday, 16 April 2010 14:17)

    Cihat Bey, sizi öğrencileriniz ve okulunuz için çalışıp çabalarken görmek güzeldi; bununla birlikte, birçok başarınız gibi BU BENİM ESERİM'deki başarınızla da bizleri gururlandırıyorsuz. Nice güzel işlere imzanızı atmanız dileğiyle...

  • #2

    SULTAN ATAK (Friday, 16 April 2010 14:46)

    Sevgili kardeşim ve çok değerli öğretmenim almış olduğunuz başarıdan ötürü gerek öğrencilerimizi gerekse seni çok kutlar bu başarıların yaşamdaki ilklerin olması ve daha nice güzel başarılara imza atmanı temenni ederim sevgilerimle

  • #3

    sevgi (Friday, 16 April 2010 20:05)

    Değerli meslektaşım başarın için tebrik ediyorum. Senin gibi bir öğretmenin idareci olması beni üzdü ama. Kendine iyi bak.

  • #4

    metin erdoğan (Saturday, 17 April 2010 08:46)

    kardeşimi seni canı gönülden kutluyorum.başarılarının tesadüf olmadığını ispatlanmıştır.bu benim eserim demeyi hakettin.

  • #5

    sibel yılmaz (Saturday, 17 April 2010 13:13)

    Cihat hocam başarılarınızın devamını diliyorum. Sizi ve çalışmalarınızı ilgiyle takip ediyoruz. AB projelerinde isminizi görmek istiyoruz.

  • #6

    elif-aysenur-kubra (Saturday, 17 April 2010 13:52)

    basarılarımızın devamını dileriz :D

  • #7

    eeee (Monday, 19 April 2010 15:48)

    yalnız ben projeyi göremedim

  • #8

    damla (Wednesday, 21 April 2010 19:07)

    işte benim okulum yaaa. Kaynarcanın gururu...

  • #9

    sefer (Friday, 23 April 2010 09:24)

    tebrik ediyorum cihat hocam. proje ayrıntılarını bizimle paylaşırsanız sewinirim

  • #10

    lutfiye (Friday, 23 April 2010 20:56)

    Sewgi hocama katılıyorum. Sizin gibi değerli öğretmen arkadaşların idareci olması düşünülmesi gereken bir durum.
    Yinede sizi ve öğrencilerinizi tebrik ediyorum cihat hocam. Başarıların devamını diliyorum.

  • #11

    ayşenur--kübra (Friday, 30 April 2010 19:17)

    teşekkür ediyooruz pelin ablacımmm