BINALARDA MAKSIMUM ISI YALITIMI SAĞLAYAN, UÇAK VE ZIRHLI ARAÇLARDA ÇARPMA SONUCU OLUŞAN AŞIRI ISI VE DUMANIN YOL AÇTIĞI KAYIPLARI ÖNLEYEN, HAFIF, EKONOMIK, DOĞA

İnşaatlarda ısı yalıtımı için kullanılabilecek Termomaks Isı yalıtım Levha, benzerlerinden çok farklıdır. Oldukça hafif, doğal, ekonomik, uzun ömürlü Termomaks Isı Yalıtım Levhası, ayrıca içerdeki nemi dışarıya vermekte, dışarıdakini ise engelleyebilmektedir. İnşaatların dışında tüm alanlarda yalıtım ve yanmama özelliğinden faydalanabileceğimiz Termomaks

Isı Yalıtım Levha Uçaklarda ve de zırhlı araçlarda da kullanılabilecek özelliklere sahiptir. Zırhlı araçlarda olası roket vb saldırılarda hasarı en aza indirmek için zırhlı araç bölmelerine ısıya karşı dayanıklı, ısıyı absorbe eden ve transferini engelleyen fayans alaşımlı maddeler kullanılmaktadır. DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ..

ne-nasil.net

Ancak bu çoğu zaman çözüm olmamakta roketli saldırılarda açığa çıkan yüksek ısı karşısında araç içerisindeki insanlar ölmektedir. Düşen uçaklarda ise çoğu zaman ölümler fiziksel nedenlerin yanında yanmaya bağlı olarak ortaya çıkan kimyasal gazlardan kaynaklanmaktadır. Burada yanan madde uçağın ısı yalıtımını sağlayan panellerdir.

Termomaks Isı Yalıtım Levhamız uçaklara ve zırhlı araçlara yerleştirerek aşırı ısıdan ve yanma sonucu ortaya çıkan zararlı gazlardan kaynaklanan bu tip ölümleri önleyecektir. Çünkü bu levha aşırı ısıya maruz kaldığında dahi ısıyı absorbe etmekte arka tarafa geçirmemektedir.

Bununla birlikte Absorban Termomaks Levha yanmama özelliğiyle de dikkat çekicidir. Ayrıca kullandığımız Termomaks Isı Yalıtım Levha oldukça hafiftir. Bu özelliği hem uçaklarda hem de zırhlı araçların hareket kabiliyetini artıracaktır.

Write a comment

Comments: 0