Robo Teknolog Proje Yarışması

robo teknolog

Sizlerde Aşağıda Görülen:

 

  • Robo Teknolog Tişört ve Kupa Bardağından Satın Almak İstiyorsanız Lütfen BURAYA Tıklayınız.
  • Robo Teknolog Tişört ve Kupa Bardaklarından İSMİNİZE Özel Baskılarına ÜCRETSİZ olarak Sahip Olmak İstiyorsanız Lütfen BURAYA tıklayınız.

 

ne-nasil.net
robo teknolog
teknolog

Write a comment

Comments: 15
  • #1

    tuba (Thursday, 04 February 2010 23:06)

    İlk teknolog ben olmak istiyorum. Lütfwn Ankaradan TUBA.

  • #2

    soner (Thursday, 04 February 2010 23:24)

    Ücretsiz kupa ve tişört kazanmak için projelerimi sizinle paylaşabilirim.

  • #3

    semih (Friday, 05 February 2010 08:48)

    Bende istiyorum da bilgilerimi gönderemiyorum. Gönderen arkadaşlar bana yardımcı olabilirmi yaa. semih_yuksek_93@hotmail.com

  • #4

    Ayşegül KESKİN (Friday, 05 February 2010 10:48)

    Yöneltme anlamında çok başarılı bir site,dersin önemini
    vurgulamada gerekli, ve daha benim sayamayacağım bir açıdan
    yardımcı bir site ,Gösterdiğiniz bu fedakarlıktan dolayı çok
    teşekkür ediyorum.

  • #5

    TAYFUR SERCEMELİ (Friday, 05 February 2010 10:49)

    Sitenizi zevkle takip ediyorum.
    Guzel ve degisik projelerle degisik fikirlerinizin takipcisi olmaktan
    zevk duyuyorum. Calismalarinizda basari ve devamlilik dileklerimle!..

  • #6

    Rıza KESER (Friday, 05 February 2010 18:32)

    Bu site sayesinde iki proje yarışmasından da ödül aldım. Başarılarınızın devamını dılıyorum.

  • #7

    Alparslan TORUNOĞLU (Sunday, 07 February 2010 19:08)

    Cihat Hocam siteniz çok qüzel :D
    de bu ne yarışması yaa???

  • #8

    Doğukan CANGÜLOĞLU (Sunday, 07 February 2010 19:09)

    Öğrencimin adına başvuruyorum.Kurgu kuşağında çok iyi
    çalışmalar gerçekleştirdi.Böyle bir hediyenin onun motivasyonuna
    arttıracağına eminim.İnşallah yarışmada da başarılı olur.Onlar
    benim dahilerim.

  • #9

    AYŞENUR ÖĞRETMEN (Sunday, 07 February 2010 21:08)

    Cihat Hocam ben SİİRT ten. Başarılarınızın devamını diliyorum. Siz olmazsanız biz ne yaparız diyooruz..

  • #10

    Feyzullah TAHİR (Monday, 08 February 2010 14:59)

    Gerçekten sürekli olarak güncellenen orjinal yaratıcı ve işlevsel projelerin yer aldığı bir site. Başarılarınızın devamını diliyoruz. Kayserili Teknologlar..

  • #11

    saliha keser (Monday, 08 February 2010 15:55)

    Feyzullah hocama katılıyorum daha önce karşılaşmadığım güncel ve inovasyon içerikli projeler gerçekten dikkat çekici. Bu benim eserim ankara sergisinde daha önceden bu sitede yayınlanan çok proje ile karşılaştım

  • #12

    Filiz Öğretmen (Monday, 08 February 2010 21:29)

    Arkadaşlara katılıyorum özellikle sizin siteniizn sayesinde Teknoloji ve Tasarım Dersi farklı ve özel bir vizyona sahip oldu. Ne bileyim diğer sitelerde bu ders sankı sadece kartonlardan tassarım oluşturmak gibi gösterilmiş

  • #13

    beyaz güüüllllll (Tuesday, 09 February 2010 08:57)

    beyaz güüüllllll
    (Wednesday, 20 January 2010 18:36)
    merhaba hocam sitenizin ana sayfa logosunu değiştirmişsiniz amacınıza uymuş.çok başarılı bir site.kendi adıma konuşuyorum
    sitenizi çok beğeniyorum.gerçi sizinle olan her şey güzel.başarılar :))

  • #14

    sefa demir (Wednesday, 10 February 2010 13:57)

    Gerçekten süper bi proje kaynak sitesi ya..

  • #15

    çağlar güleryüz (Tuesday, 01 November 2011 19:22)

    boyle güzel bir site gormedım bilgi dolu ve eylenceli